Ondersteuning

Als u ondersteuning nodig heeft; wij kunnen alle Open Source gerelateerde problemen behandelen, wij zijn niet gelimiteerd tot enkel (Squirrel)mail problemen al is dat natuurlijk wel onze specialiteit.

Nieuwe Klanten

Is dit het geval dan zouden wij u graag zoveel mogelijk informatie willen vragen. Klikt u alstublieft op de link Directe Ondersteuning ook links in het menu. Als u alle relevante informatie over uw probleem invult komen wij zo spoedig mogelijk bij u terug met een mogelijke oplossing of vervolgvraag.

In de meeste gevallen kunnen wij een oplossing voor uw probleem vinden. Normaal laten wij u dan de eerste helft van de tijd die wij nodig denken te hebben om dit probleem te verhelpen betalen waarna onze technici beginnen met het werk op uw server. Als u vervolgens tevreden bent over de oplossing betaalt u ons de andere helft. De snelste manier om ons te betalen is via ons Paypal account maar er zijn natuurlijk meer manieren al zijn deze minder snel.

Bestaande Klanten

Wij vragen u in dit geval direct met ons contact op te nemen via e-mail of telefoon zodat u direct contact heeft met uw eigen, reeds op de hoogte van uw situatie zijnde, medewerker binnen Prism Open Source die dan ook zo snel mogelijk antwoord kan geven op uw vraag.

© 2001 - 2017 Prism Open Source. Alle rechten voorbehouden.